SANDWITX VEGETAL

Molt pràctic per quan hi ha una trobada amb amics, un partit de futbol…
Ingredients
Jo hi poso aquests ingredients, però es poden posar els que més agradin:
Pa Bimbo (10)
maionesa
enciam
tonyina
pernil dolç
tomàquet
pastanaga












Preparació
Primer de tot s’ha d’estendre paper fil i col•locar làmines de pernil dolç. Jo treballo dins d’una safata de forn perquè m’ajuda a controlar la preparació. Tot seguit, s’unta un costat del pa bimbo amb maionesa i es construeix la base. Jo faig quatre senceres i la última fila és mitja i mitja llesca.



Tot seguit hi poso la preparació del vegetal (fet prèviament): enciam, tonyina, pernil dolç, tomàquet i pastanaga barrejat amb maionesa. Sense por. Ho tapo amb 5 quadrats més de bimbo.


Torno a untar la cara externa del pa i ho cobreixo amb el pernil dolç que surt de la base i ho acabo de tapar amb més pernil dolç. Estiro bé el paper fil i tapo bé el vegetal perquè em quedi ben apretat.


Aquest vegetal va molt bé quan hi ha convidats a casa perquè es pot fer amb antel•lació i tenir-lo a la nevera per treure’l una mica abans de menjar-lo.


Abans de servir-lo dono la volta al “pastísvegetal” perquè la base sempre surt més presentable. Es pot decorar amb olives, flors de pastanaga, etc…


Comentarios